Two Eids in the country, the statement of the Federal Minister of Religious Affairs came to light

 ملک میں دو عیدیں، وفاقی وزیر مذہبی امور کا بیان سامنے آگیا


مرکزی رویت ہلال کمیٹی آزاد ادارہ ہے، ہم مرکزی رویت ہلال کمیٹی کو ڈکٹیٹ نہیں کرسکتے، ہم صرف مرکزی کمیٹی کو درخواست کرسکتے ہیں کہ شہادتوں کو نظر انداز نہ کیا جائے، وزیر مذہبی امور



Two Eids in the country, the statement of the Federal Minister of Religious Affairs came to light



وفاقی وزیر برائے مذہبی امور نے ایک بیان میں کہا کہ مرکزی رویت ہلال کمیٹی ایک خودمختار ادارہ ہے اور ہم مرکزی رویت ہلال کمیٹی کو حکم نہیں دے سکتے بلکہ ہم صرف مرکزی کمیٹی کو ہی درخواست دے سکتے ہیں۔ تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر مذہبی امور مفتی عبدالشکور نے قوم میں دو عیدوں کے مسئلے پر جواب دے دیا ہے۔



مفتی عبدالشکور نے کہا کہ مرکزی رویت ہلال کمیٹی ایک خودمختار ادارہ ہے جس پر ہم اپنی مرضی مسلط نہیں کر سکتے۔ انہوں نے وضاحت کی کہ "ہم صرف یہ کر سکتے ہیں کہ مرکزی کمیٹی سے حقائق کو نظر انداز نہ کریں۔" مرکزی رویت ہلال کمیٹی نے 3 مئی کو عید الفطر کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ ملک میں چاند نظر نہیں آئے گا۔


پشاور میں مفتی شہاب الدین پوپلزئی کی سربراہی میں غیر سرکاری رویت ہلال کمیٹی نے کل عید الفطر کا اعلان کیا تھا اور صوبائی انتظامیہ نے بھی عید منانے کا انتخاب کیا ہے۔


اس سال ملک میں دو عیدیں منائی جائیں گی۔ ثبوت کو رد نہ کیا جائے۔ واضح رہے کہ مفتی پوپلزئی نے پشاور کی مسجد قاسم خان میں غیر سرکاری رویت ہلال کمیٹی کے اجلاس کی صدارت کی۔ مفتی پوپلزئی نے یہ بات قاسم خان مسجد میں کہی، انہوں نے کہا کہ چونکہ شوال کا چاند نظر آ گیا ہے، اس لیے پہلی شوال اور عید الفطر 2 مئی 2022 بروز پیر کو ہو گی۔


دوسری جانب مرکزی رویت ہلال کمیٹی کے مطابق شوال 1443 کا چاند پاکستان میں کہیں نظر نہیں آیا۔ پہلی شوال اور عید الفطر 3 مئی 2022 بروز منگل کو ہو گی اور اس سال رمضان 30 دن کا ہو گا۔ اسلام آباد میں اجلاس کی صدارت چیئرمین مولانا عبدالخبیر آزاد نے کی۔ اجلاس کے بعد چیئرمین مرکزی رویت ہلال کمیٹی نے نیوز کانفرنس میں بتایا کہ پاکستان میں کہیں سے بھی چاند نظر آنے کی کوئی شہادت موصول نہیں ہوئی۔


مولانا عبدالخبیر آزاد کے مطابق، یہ معلومات پاکستان کے بیشتر علاقوں میں ظاہر تھیں۔ دن کے کچھ حصوں میں بادل چھائے رہے۔ پنجاب اور سندھ کی زونل رویت ہلال کمیٹیوں نے پہلے کہا تھا کہ شوال کا چاند نظر نہیں آئے گا۔ محکمہ موسمیات نے پہلے کہا تھا کہ آج چاند نظر آنے کا کوئی امکان نہیں ہے اور عید الفطر 3 مئی بروز منگل کو ہونے کا امکان ہے۔ محکمہ موسمیات کے مطابق اس وقت چاند کی عمر 17 گھنٹے ہے، اور نظر آنے کے لیے 19 گھنٹے کا ہونا ضروری ہے۔ سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات سمیت خلیجی ممالک کل عید الفطر منائیں گے۔


Post a Comment

0 Comments