History will tell who stood up to this Cecilian mafia and who prostrated

تاریخ گواہی دے گی کہ کون اس سسلین مافیا کے سامنے ڈٹ گئے اور کون کون سجدہ ریز ہوئے

 جعلی غیرآئینی وزیراعلی ولد وزیراعظم پاکستان نے سب سے بڑے صوبے کو ابا جی کی وراثت سمجھ رکھا ہے،گورنر پنجاب عمر سرفراز چیمہ کی ٹویٹ



History will tell who stood up to this Cecilian mafia and who prostrated




گورنر پنجاب عمر سرفراز چیمہ کے مطابق تاریخ لکھے گی کہ کون سیسیلین مافیا کے سامنے ڈٹ گیا اور کون جھک گیا۔ گورنر پنجاب عمر سرفراز چیمہ نے ٹویٹر پر ایک پوسٹ میں ریمارکس دیئے کہ "قانون کا نفاذ ہر وفاقی اور صوبائی آئینی ادارے کی ذمہ داری ہے، صرف میری نہیں۔"


انہوں نے کہا کہ تاریخ بتائے گی کہ کون سسلین مافیا کے سامنے ڈٹا رہا اور کس نے ڈٹا۔


وزیراعظم شہباز شریف نے گورنر پنجاب کی برطرفی کی رپورٹ گزشتہ روز دوبارہ صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی کو بھجوا دی۔





واضح رہے کہ وزیراعظم شہباز شریف پہلے ہی صدر کو 14 دن کی سمری فراہم کر چکے ہیں۔ تاہم صدر نے اس سمری پر کوئی حکم نامہ جاری نہیں کیا، جس سے وزیر اعظم کو گورنر پنجاب عمر چیمہ کو دوبارہ تعینات کرنے کا اشارہ دیا گیا۔ صدر کو مشورہ ملا ہے۔ اس سمری پر عمل نہ ہونے کی صورت میں قانون سازی کے تحت پنجاب کے گورنر کو 10 روز میں معزول کردیا جائے گا اور وزیراعظم شہباز شریف نئے گورنر کی تقرری کی سفارش بھی صدر مملکت کو دیں گے۔



جب حکومت نے گورنر پنجاب کو برطرف کرنے کا فیصلہ کیا تو عمر سرفراز چیمہ نے دعویٰ کیا کہ "جب تک صدر پاکستان مجھے عہدے سے نہیں ہٹاتے، میں پنجاب کا گورنر ہوں،" اور یہ کہ "وزیراعظم کو مجھے عہدے سے ہٹانے کا کوئی حق نہیں ہے۔ " انہوں نے کہا کہ وہ گزشتہ 4 سال سے عمران خان سے این آر او لینے کی کوشش کر رہے ہیں، اور عوام نے دیکھ لیا ہے کہ پنجاب کے وزیر اعلیٰ کے انتخاب کے ساتھ کیا ہوا، اور کل جو ہوا وہ افسوسناک ہے۔ دیکھنا یہ ہے کہ اختیار کس کو سونپا جاتا ہے، چاہے پنجاب اسمبلی کے واقعہ کی کتنی ہی سخت مذمت کی جائے۔



ادھر مسلم لیگ ن کے رہنما عطاء تارڑ نے کہا ہے کہ پارٹی گورنر پنجاب کے آرٹیکل 6 کی کارروائی کو سنجیدگی سے لے گی۔ انہوں نے کہا کہ آئین کی تشریح عدالتوں کی ذمہ داری ہے۔ متفق نہیں ہوں گے؛ لہٰذا گورنر پنجاب کے خلاف آرٹیکل 6 کی کارروائی کی جائے اور آئین کے آرٹیکل 6 کے تحت کارروائی کو سنجیدگی سے لیا جائے۔

Comments